Інноваційна діяльність
Збірник “Впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес”
Збірник висвітлює на своїх сторінках погляд автора на процес впровадження медіосвіти в навчально-виховний процес. У цій збірці представлені розробки та фрагменти уроків, заходи позакласної та виховної роботи, анкетування, рекомендації щодо ефективної взаємодії учнів із сучасним інформаційним середовищем шляхом формування їх медіакомпетентності. Автор запрошує до співпраці усіх, хто зацікавлений у розвитку медіаосвіти.
Автор-укладач: Гребенчук Олена Сергіївна, вчитель історії та правознавства, спеціаліст вищої, вчитель-методист Балаклійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2
Завантажити на: http://www.aup.com.ua/ml/Grebenchuk.pdf |
Дистанційне навчання – нові інформаційні можливості української освіти
Одним із важливих напрямків розвитку інформатизації освіти є нові комп’ютерні технології. Інтерактивність, інтенсифікація процесу навчання, зворотний зв’язок – помітні переваги цих технологій, котрі зумовили необхідність їх застосування у різних галузях людської діяльності, насамперед у тих, які пов’язані з освітою та професійною підготовкою.
Читати більше… |
 |
Завантажити Щодо участі в інноваційному освітньому проекті «Враховуй різницю». Лист департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 25.02.2016 № 02/749-08 |
 |
Завантажити Звіт Тернопільського ОКІППО про виконання заходів щодо активізації інноваційної та наукової педагогічної діяльності(за період від 15 грудня 2014 року по 31 березня 2015 року)
Завантажити Звіт Тернопільського ОКІППО про виконання заходів щодо активізації інноваційної та наукової педагогічної діяльності(за період від 01 квітня по 30 червня 2015 року)
Завантажити Інформація щодо реалізації працівниками Тернопільського ОІППО заходів з розвитку інноваційної діяльності та трансферу технологій у сфері освіти в 2015 р.
Завантажити Про науково-методичну роботу Тернопільського ОКІППО |
 |
Медіаосвіта
Медіапсихологія: на перетині інформаційного та освітнього просторів: монографія / [О.Т. Баришполець, О.Л. Вознесенська, О.Є. Голубєва, Г.В. Мироненко, Л.А. Найдьонова, Н.О. Обухова, Н.І. Череповська]; за наук. ред.. Л.А. Найдьонової, Н.І. Череповської; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. – К.: Міленіум, 2014. – 348 с.
У монографії представлено результати науково-дослідної роботи «Соціально-психологічні аспекти взаємодії інформаційного та освітнього просторів України». Медіапсихологію розглянуто як нову галузь, що інтегрує напрацювання психології та наук із соціальних комунікацій і виступає концептуальною основою медіаосвіти. Головну увагу приділено найбільш дискусійним проблемам взаємодії медіа та освіти. |
 |
Баришполець О.Т. Український словник медіа культури / О.Т. Баришполець; НАПН України, Інститут соціальної та політичної психології. – К.: Міленіум, 2014. – 196 с.
У словнику вперше в Україні здійснено спробу дати тлумачення термінів, які виникли у зв’язку з глобалізацій ними процесами в ході розвитку інформаційного суспільства. Численність та специфіка термінів обумовили структуру словника. Мін складається з трьох розділів: «Медіакультура особистості та суспільства», «Інтернет- та кіберкультура», «Медіаосвіта. Медіапсихологія», в яких об’єднано понятійні апарати цих сфер суспільного життя. |
 |
Аналіз аудіовізуальних медіатекстів
На рубежі XXI століття відбулася остаточна переорієнтація більшої частини аудиторії від друкованого тексту до аудіовізуального, тому обговорення питання про необхідність медіаосвіти, на наш погляд, вже належить минулому, його актуальність сьогодні – аксіома.
У пропонованій читачеві монографії розглядається технологія аналізу аудіовізуальних медіатекстів різних видаів та жанрів (як «масової культури», так і арт-хауса), що відповідає основному спектру медіаосвітніх завдань вищої школи, особливо при навчанні майбутніх культурологів, мистецтвознавців, соціологів, філологів, психологів, педагогів.
Пропонуємо ознайомитися з роботою Олександра Федорова за посиланням:http://window.edu.ru/resource/596/77596/files/fedorov.pdf |
У Тернополі відбувся семінар присвячений питанням медіаграмотності
12-14 січня 2016 року Академія української преси спільно з Департаментом загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України провели у Тернополі семінар «Практична медіаграмотність для викладачів cуспільних дисциплін». Учасниками семінару стали вчителі історії, голови районних методичних об’єднань учителів суспільних дисциплін Тернопільської області. 12 січня у конференц-залі готелю «Тернопіль» відбулося відкриття семінару. Перед присутніми виступили: головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України Раїса Євтушенко, директор департаменту освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації Ольга Хома, заступник міського голови м. Тернополя Леонід Бицюра, менеджер медіаосвітніх програм АУП Оксана Волошенюк.Читати далі на: http://www.medialiteracy.org.ua/index.php/17-novyny/496-u-ternopoli-vidbuvsia-seminar-prysviachenyi-pytanniam-mediahramotnosti.html |
 |
Академія української преси оголошує початок реєстрації на Четверту міжнародну науково-методичну конференцію «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи»
Четверта міжнародна науково-методична конференція «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи» відбудеться 18 – 19 березня 2016 року в м. Києві.
Заявки та тексти статей на участь у конференції приймаються до 20 лютого.
Детальніше … |
 |
Матеріали семінару Практична медіа грамотність для викладачів суспільних дисциплін»
(Тернопіль, 12-14 січня 2016 року)
Завантажити Оксана Волошенюк. Медіаосвіта. Презентація
Завантажити Оксана Волошенюк. Медіаграмотність. Презентація |
 |
Вчитися “читати” кіно як чільна навичка медіаграмотного суспільства
15 грудня на VII Пленумі Національної спілки кінематографістів України говорили про кіноосвіту. Про кіноосвіту як підготовку фахових кінематографістів і про кіноосвіту як навчання аудиторії декодуванню аудовізуальних зображень. Оксана Волошенюк, менеджер медіаосвітніх програм АУП, член Міжнародної асоціації кінокритиків (FIPRESCI) розповіла про масштабні кіноосвітні програми.
Читати далі … |

|
Заліщицька державна гімназія у складі 7 українських шкіл із списку найбільш інноваційних у світі
Заліщицька державна гімназія – профільний навчальний заклад нового типу. В гімназії функціонує 9 відділень: українська мова і література, світова література, історія України, математика, інформатика, географія, біологія, фізика і основи наукових досліджень. В рейтингу найбільш інноваційних закладів опинилася тому, що учнів тут навчають використовувати сучасні технології, які впроваджуються практично на всіх предметах: навчають використовувати хмарні сервіси, внутрішні освітні платформи школи і т.п. В гімназії функціонує медіа студія «Думка плюс», де учні можуть створювати фільми та презентації. Педагоги закладу також проходять навчання на предмет використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.
Читати детальніше на:
http://www.segodnya.ua/life/education/7-ukrainskih-shkol-voshli-v-spisok-samyh-innovacionnyh-v-mire-673614.html
http://uazmi.net/news/dQxhyZSn7t1lAolr9SJK6M |
 |
Освітній проект для шкільної молоді
«Враховуй різницю»
В Україні стартував інноваційний освітній проект для шкільної молоді «Враховуй різницю». В межах проекту з початку 2016 року старшокласникам викладатимуть новий предмет – курс за вибором «Кроки до порозуміння».
Рекомендуємо для ознайомлення навчальну програму курсу за вибором для учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів «Кроки до порозуміння».
В даний час програма курсу направлена в МОН України на предмет надання грифу.
Завантажити Програма курсу «Кроки до порозуміння» |
Неформальна освіта. Безкоштовні онлайн-курси в Інтернет-середовищі. Детальніше…


Шановні колеги!
Міжнародна Академія Науки та Вищої освіти (МАНВО; Великобританія) запрошує Вас взяти участь у масштабному міжнародному науково-аналітичному проекті, який дає можливість не тільки опублікувати свої дослідження в британському збірнику наукових робіт або в періодичному виданні GISAP, але й здобути відомість в міжнародній науковій спільноті шляхом участі в національних та міжнародних першостях з наукової аналітики. |
|
 |
З 19 по 25 листопада 2015 року відбудеться міжнародна науково-практична конференція:
Назва: “СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НАУК БІОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЯК ФАКТОРИ ВИРІШЕННЯ НАГАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ ВИЖИВАННЯ ЛЮДИНИ І НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА”
Заходи присвячені пам’яті видатного давньогрецького цілителя й лікаря Гіппократа та мають статус його “Меморіалу”.
Захід присвячений: сільськогосподарським наукам, біологічним наукам, медичним наукам, фармацевтичним наукам, ветеринарним наукам
Відіслати заявку: http://gisap.eu/node/331?event=62349 |
|
 |
Назва: “УМОВИ ТА ЦІЛІ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ В КОНТЕКСТІ ПРІОРИТЕТУ ЛІБЕРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ Й ПОВАГИ МОРАЛЬНО-КУЛЬТУРНИХ ТРАДИЦІЙ”
Заходи присвячені пам’яті видатного римського історика Марка Туллія Цицерона та мають статус його “Меморіалу”.
Захід присвячений: економічним наукам і менеджменту, юридичним наукам, військовим наукам, політичним наукам
Відіслати заявку http://gisap.eu/node/331?event=62350 |
Завантажити Проект «Школа та клас»
Завантажити 5 освітніх проектів
Всеукраїнський проект «Хмарні технології в освіті»
Завантажити Щодо участі у Фестивалі педагогічних ідей у рамках Всеукраїнського проекту «Хмарні технології в освіті». Лист Інституту модернізації змісту освіти МОН України від 16.09.2015 № 2.1/10-225
Завантажити Перелік загальноосвітніх навчальних закладів, що беруть участь у дослідно-експериментальній роботі за темою «Хмарні сервіси в освіті» (Cloudservicesineducation)
Завантажити Реєстраційна форма для участі у Фестивалі педагогічних ідей у рамках Всеукраїнського проекту«Хмарні сервіси в освіті»
Всеукраїнський соціальний проект “ІКТ – освітянам”
Завантажити Положення про Всеукраїнський соціальний проект “ІКТ – освітянам!”
Завантажити Заявка на участь у Всеукраїнському соціальному проекті “ІКТ – освітянам!”
Інформаційні повідомлення щодо організації та проведення соціального проекту будуть оприлюднені на порталі освітян України – http://pedrada.com.ua
Науково-педагогічний проект “Підготовка керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів до роботи за інноваційними освітніми технологіями “Академія інноваційного розвитку”
Завантажити Навчально-практичний семінар з питань інноваційного розвитку та підвищення професійного рівня керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів. 01-05.12.2014. м. Київ (лист департаменту вищої освіти МОН України від 13.11.2014 № 4/1-19-3299-14).
Завантажити Школа політичного консалтингу та Політичного PR (лист департаменту вищої освіти МОН України від 13.11.2014 № 4/1-19-3300-14).
Завантажити Про проведення науково-педагогічного проекту “Підготовка керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів до роботи за інноваційними освітніми технологіями “Академія інноваційного розвитку”. Наказ МОН України від 22.05.2014 № 632. Опис проекту. Програма реалізації проекту
Детальніше на сайті Академії інноваційного розвитку
http://www.air-edu.com.ua/ |