Освітні програми Освітні програми короткострокового підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти тренінгового центруТернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти Інклюзивна освіта в умовах реформування галузі освіти в Україні Психолого-педагогічний супровід професійної діяльності педагога ЕКО- школа як інноваційна освітня діяльність Основні аспекти мовленнєво-методичної компетентності сучасного учителя Розвиток творчих здібностей педагога Особливості розвитку та підтримки дітей із синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю Медіація в освіті Психолого-методичний супровід побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗЗСО Шляхи реалізації спільного проєкту «Вчимося жити разом» в основній та старшій школі Організація внутрішнього моніторингу результатів навчання здобувачів освіти Формування критичного мислення на уроках словесності Формування медіаграмотності сучасного педагога Нові концепції навчання. Інноваційні методи розвитку мислення школярів у процесі вивчення математики Створення програми моніторингу якості освітньої діяльності та якості освіти в ЗЗСО Інноваційні інструменти навчання з фінансової грамотності та підприємництва в основній і старшій школі Розвиток пізнавального інтересу та формування практичних навиків з визначення цінності природних комплексів Інноваційна освітня діяльність як основа модернізації сучасних ЗЗСО в процесі становлення Нової української школи. Упровадження здоров’язбережувальної технології «Навчання в русі» в освітній процес основної та старшої школи Упровадження практичних навиків дослідження пам’яток природи в сучасних освітніх закладах як один з напрямків реалізації Концепції НУШ Хмарні сервіси в організації роботи з обдарованою учнівською молоддю Використання мобільних сервісів в освітньому процесі Інноваційні форми роботи при викладанні інформатики Використання онлайн-платформ для створення тестів та проведення опитувань Використання хмарних сервісів Google в роботі вчителя ЗЗСО Створення блогу освітнього спрямування за допомогою додатку GoogleBlogger Застосування курсів Cisco у процесі вивчення інформатики у ЗЗСО. Технологія викладання курсу «Основи кібербезпеки» Ключові уміння 21 століття Психолого-педагогічні проблеми шкільної математики. Правила аргументації. Мистецтво постановки запитань Розв’язання задач з параметрами Програма «Впевнений старт: середній дошкільний вік»: шляхи та методи впровадження в ЗДО Інтервізія як метод навчання і професійної підтримки працівників психологічної служби Особливості психолого-педагогічного консультування в умовах Нової української школи Психолого – методичні передумови якісної підготовки до ДПА (ЗНО) з математики Національно-патріотичне виховання дітей та молоді. Процедура самооцінювання щодо визначення рівня інституційної спроможності ЗЗСО. Психолого – методичні передумови якісної підготовки до ДПА (ЗНО) з історії України Сучасні методики роботи з учнівським хоровим колективом Локалізація освітньої програми і практики оцінювання у школі (5-6 класи) на основі фінського досвіду Інноваційні інструменти навчання з фінансової грамотності та підприємництва у початковій школі Використання гейміфікації в початковій школі Педагогіка партнерства як засіб підвищення ефективності освітнього процесу Формування мотиваційної компетентності сучасного учителя та учня Компетентнісний потенціал НУШ: ступені свободи та механізми реалізації Початкова школа у вимірі змін: фінський досвід Інтернет-грамотність: використання сучасних онлайн-сервісів та додатків