понеділок, 25 березня 2024 р.

Засідання проблемної групи на тему «Оцінювання результатів навчальної діяльності здобувачів освіти з інформатики згідно концепції НУШ»

 
22 березня 2024 року відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти для вчителів інформатики закладів освіти області, які є учасниками інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» проведено засідання проблемної групи на тему «Оцінювання результатів навчальної діяльності здобувачів освіти з інформатики згідно концепції НУШ».
 
Мета: підвищувати професійні компетентності вчителів інформатики у контексті реалізації завдань НУШ, розвивати навички оцінювання навчальних досягнень учнів/учениць згідно вимог НУШ, обговорити форми та методи проведення формувального оцінювання. Захід розпочався із реєстрації та тестування учасників групи з теми формувального оцінювання, яке провела Наталія Німко, методист  центру інформатики, ІКТ і дистанційної освіти ТОКІППО, керівник проблемної групи. Методист ознайомила учасників із особливостями оцінювання результатів навчання учнів 7-х пілотних класів НУШ, методами та інструментами оцінювання.
   
Досвідом впровадження формувального оцінювання на уроках інформатики поділилися вчителі Ірина Василик, вчитель інформатики Тернопільської ЗОШ №16, тема « Формувальне оцінювання в базовій школі НУШ: форми та методи. Цифрові інструменти для формувального оцінювання» та Михайло Мельник, вчитель інформатики Шумського опорного закладу загальної середньої освіти, тема

«Формувальне оцінювання: труднощі, поради, вправи». На практичній частині Любомир Кривокульський, в.о. завідувача центру інформатики, ІКТ і дистанційної освіти ТОКІППО, Наталія Німко та Віра Переймибіда методист  центру інформатики, ІКТ і дистанційної освіти ТОКІППО провели практикум «Розробка моделі уроку з використанням різних форм та методів формувального оцінювання», де вчителі працювали в 

групах, в окремих кімнатах Meet. Віра Переймибіда також показала педагогам, як завантаження домашнє завдання на платформі Moodle. Любомир Кривокульський ознайомив вчителів із листом ІМЗО №21/08-443 від 14.03.2024 "Про методичні рекомендації з питань організації роботи вебсайтів закладів загальної середньої освіти", в якому надано Методичні рекомендації щодо організації роботи вебсайту закладу

освіти – учасника інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» (в умовах воєнного/повоєнного стану)? f nfrj; sp gjcs,ybrjv 
Коберник І., Краснова К. «Ефективні комунікації для освітніх управлінців». Обговорення
проблем, підбиття підсумків та вироблення рекомендацій провели Наталія Німко та Любомир Кривокульський. Матеріали заходу розміщено на платформі Moodle.
Щиро дякуємо учасникам заходу та спікерам за участь та активність .

четвер, 21 березня 2024 р.

Методичні рекомендації щодо організації роботи вебсайтів пілотних закладів освіти

 

Державна наукова установа «Інститут модернізації освіти» підготувала методичні рекомендації щодо організації роботи вебсайту закладу освіти – учасника інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» (в умовах воєнного/повоєнного стану) (див. лист ДНУ «ІМЗО» від 14.03.2024 № 21/08-443 «Про методичні рекомендації з питань організації роботи вебсайтів закладів загальної середньої освіти»).

 

Методичні рекомендації розміщено за покликанням:

https://drive.google.com/file/d/1aVIPC5dvPurCiFLPwSbLRyQPpnyvnrSl/view

 

четвер, 29 лютого 2024 р.

Налагодження міжпредметних зв’язків та інтеграція — нагальна вимога часу

    

Сьогодні, за умов постійного збільшення обсягу інформації та браку часу на її засвоєння, зростає потреба у подальшому налагодженні міжпредметних зв’язків та інтеграції в освітньому процесі.

    В останній день зими 29 лютого 2024 року у Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти (ТОКІППО) відбувся вебінар «Методичні аспекти вивчення історії засобами художньої літератури та мистецтва».

вівторок, 20 лютого 2024 р.

Семінар для вчителів інформатики з теми «Структура та методичний апарат підручників Нової української школи»

 21 лютого 2024 року проведено семінар для вчителів інформатики з теми «Структура та методичний апарат підручників Нової української школи».

Метою заходу було поглибити знання педагогів про інтерактивні технології навчання, здійснити обмін досвідом та ііноваційними ідеями щодо викладання інформатики з використанням інтерактивних технологій та підвищення професійного розвитку вчителя.

четвер, 15 лютого 2024 р.

Засідання проблемної групи вчителів інформатики пілотних 7-х класів НУШ на тему «Сучасні вимоги до уроку інформатикою. Урок інформатики у 7 класі НУШ»

    
Відповідно до плану роботи Тернопільського ОКІППО 16 лютого 2024 року методистами центру інформатики, інформаційних технологій та дистанційної освіти проведено І засідання проблемної групи вчителів інформатики  пілотних 7-х класів НУШ на тему «Сучасні вимоги до уроку інформатикою. Урок інформатики у 7 класі НУШ».
     

вівторок, 2 січня 2024 р.

Учителів пілотних шкіл запрошують до участі у серії вебінарів «Навчання історії у 7 класі Нової української школи»

 

У січні 2024 року відбудеться серія із трьох вебінарів «Навчання історії у 7 класі Нової української школи» від провідних фахівців Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України. До участі у вебінарах запрошують учителів закладів освіти – учасників інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти», які пілотують навчальні матеріали з історії у 2023/2024 н.р.

вівторок, 31 жовтня 2023 р.

Навчання тренерів-педагогів громадянської та історичної освітньої галузі НУШ

 

У Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти (ТОКІППО) 30 жовтня 2023 року розпочалося навчання тренерів-педагогів, які невдовзі будуть підвищувати кваліфікацію вчителів громадянської освіти та історії закладів загальної середньої освіти Тернопільщини. Онлайн-заняття відбуваються на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet.

   Більшість із 29 учасників навчання мають досвід тренерів-педагогів починаючи ще з 2021 року. У листопаді 2023 року вони навчатимуть учителів, що викладають громадянську освіту та історію у 6 класі.

   Відповідно до нині чинних нормативних документів, тренери-педагоги — це особи, які здійснюють комплекс заходів із підвищення кваліфікації педагогічних працівників, організованих комунальними закладами післядипломної педагогічної освіти, відповідно до нових методик згідно з Концепцією Нової української школи (НУШ).

    Підвищення кваліфікації вчителів НУШ стало можливим завдяки постанові Кабінету Міністрів України від 19.09.2023 № 1023, якою затверджено Порядок та умови надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) у 2023 році. Даний порядок визначає, що 60 млн грн зі субвенції спрямовуються на підвищення кваліфікації керівників, заступників керівників і вчителів закладів освіти України, які працюють у 5-6 і 7-х пілотних класах НУШ, а також на підготовку тренерів-педагогів, які будуть навчати вчителів.