logo

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Виставка та список літератури

Виставка та список літератури " Я громадянин"

УХВЛ

Бути активним громадянином


Рекомендаційний бібліографічний список

  1. Артамонов Г. О. та ін. Зростаємо громадянами України. Права дитини: Розробки уроків варіативного курсу. 1-й клас. Початкове навчання та
    виховання. 2017. № 6. С. 33-39.
  2. Ахунова Л. У пошуках добробуту: Комплекс уроків громадянської освіти. Історія України. 2021. № 1/2. С. 18-33.
  3. Відмиш Л. І. Формування у школярів громадянських компетентностей за умов сучасних викликів суспільства: науково-практичний семінар
    для педагогів-організаторів ЗЗСО. Виховна робота в школі. 2019. № 12. С. 2-9.
  4. Гриньова М. Беремо участь у демократії, або громадянська партисипація молоді: тренінгове заняття для учнів 8-11-х кл. Виховна
    робота в школі. 2019. № 1. С. 4-13.
  5. Грищенко О. Свідомі громадяни успішна країна: Формування соціальної й громадянської компетентностей. Історія України. 2021. № 1/2. С. 102-108.
  6. Єрмоленко Ю., Казакова А., Богданова Л., Біба Г. Сильні та незламні. Проєктна діяльність у дитячому садку [Створення цілісної системи всебічного розвитку особистості майбутнього громадянина-патріота України.]. Дитячий садок. 2020. № 17/18. С. 58-71.
  7. Камінська Є. І. Державно-громадське управління у сучасному закладі освіти. Управління школою. 2020. № 19/21. С. 62-79.
  8. Кобернік М. Перші кроки громадсько-активної школи на засадах демократії, партнерства, волонтерства. Директор школи. 2019. № 3. С. 60-61.
  9. Коваль Н. Навчитися "бути громадянином". Громадянська освіта за кордоном. Сучасна школа України. 2021. № 1/2. С. 46-57.
  10. Краснякова А. Особистість і держава: Особливості становлення громадянськості становлення молоді. Управління освітою. 2017. № 2. С. 33-37.
  11. Кузьменко Н. Сучасна школа громадянського виховання. Директор школи. 2018. № 23/24. С. 70-76.
  12. Лисенко М. А. Учнівська адміністрація керівний орган учнівського самоврядування школи.Виховна робота в школі. 2019. № 11. С. 25-26.
  13. Нуженко Т. Волонтерський рух в Україні: Виховна година для учнів середнього шкільного віку. Дефектолог. 2017. № 4. С.36-37.
  14. Паршина О. Проєктна робота старшокласників як можливість визначити свою громадянську позицію. English. 2021. № 3/4. С. 50-69.
  15. Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти [Постанова КМУ Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти [Постанова КМУ]. Історія в рідній школі. 2021. № 2. С. 2-20.
  16. Рябовол Л. Т. Зарубіжний досвід формування правової культури учнів на уроках основ правознавства. Історія та правознавство. 2019. № 22/24. С. 14-19.
  17. Шалагінов Б. Продовжуємо виховувати громадянина! Дванадцять тез про дистанційне навчання. Всесвітня література в школах України. 2020. № 11. С.2-3.
  18. [Авторські програми в початкових класах: Програма "Я маленький громадянин". 1-4-тікласи]. Початкова освіта. Уроки. 2021. № 2. С. 17-25.

Укладач Вадим Репешко бібліограф науково-педагогічної бібліотеки ТОКІППО

Останні новини