Освітні програми (тренінги) науково-методичного тренінгового центру ТОКІППО
№ | Термін навчання | Напрям підвищення кваліфікації | Назва програми | Суб’єкт надання освітніх послуг | Форма | Посилання для реєстрації |
1 | Протягом року | Інклюзивна компетентність | Інклюзивна освіта в умовах реформування галузі освіти в Україні | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
2 | Протягом року | Професійна компетентність | Психолого-педагогічний супровід професійної діяльності педагога | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
3 | Протягом року | Екологічна компетентність | ЕКО- школа як інноваційна освітня діяльність | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
4
|
Протягом року | Професійна компетентність, мовленнєва компетентність | Основні аспекти мовленнєво-методичної компетентності сучасного учителя | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
5 | Протягом року | Професійна компетентність | Розвиток творчих здібностей педагога | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
6 | Протягом року | Інклюзивна компетентність | Особливості розвитку та підтримки дітей із синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
7 | Протягом року | Професійна компетентність | Медіація в освіті | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
8 | Протягом року | Професійна компетентність | Психолого-методичний супровід побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗЗСО | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
9
|
Протягом року | Професійна компетентність | Шляхи реалізації спільного проєкту «Вчимося жити разом» в основній та старшій школі | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
10 | Протягом року | Професійна компетентність | Організація внутрішнього моніторингу результатів навчання здобувачів освіти | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
11 | Протягом року | Професійна компетентність | Формування критичного мислення на уроках словесності | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
12 | Протягом року | Професійна компетентність | Формування медіаграмотності сучасного педагога | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
13 | Протягом року | Професійна компетентність | Нові концепції навчання. Інноваційні методи розвитку мислення школярів у процесі вивчення математики | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
14 | Протягом року | Професійна компетентність | Створення програми моніторингу якості освітньої діяльності та якості освіти в ЗЗСО | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
15 | Протягом року | Підприємливість і фінансова грамотність | Інноваційні інструменти навчання з фінансової грамотності та підприємництва в основній і старшій школі | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
16 | Протягом року | Професійна компетентність | Розвиток пізнавального інтересу та практичних навиків з визначення цінності природних комплексів | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
17 | Протягом року | Інноваційність | Інноваційна освітня діяльність як основа модернізації сучасних ЗЗСО в процесі становлення Нової української школи. | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
18 | Протягом року | Професійна компетентність | Упровадження здоров’язбережувальної технології «Навчання в русі» в освітній процес основної та старшої школи | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
19 | Протягом року | Професійна компетентність | Упровадження практичних навиків дослідження пам’яток природи в сучасних освітніх закладах як один з напрямків реалізації Концепції НУШ | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
20 | Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Хмарні сервіси в організації роботи з обдарованою учнівською молоддю | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
21 | Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Використання мобільних сервісів в освітньому процесі | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
22 | Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Інноваційні форми роботи при викладанні інформатики | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
23 | Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Використання онлайн-платформ для створення тестів та проведення опитувань | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
24 | Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Використання хмарних сервісів Google в роботі вчителя ЗЗСО | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
25 | Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Створення блогу освітнього спрямування за допомогою додатку GoogleBlogger | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
26 | Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Застосування курсів Cisco у процесі вивчення інформатики у ЗЗСО. | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
27 | Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Технологія викладання курсу «Основи кібербезпеки» | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
28 | Протягом року | Ключові компетентності | Ключові уміння 21 століття | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
29 | Протягом року | Математична і комунікаційна компетентності | Психолого-педагогічні проблеми шкільної математики. Правила аргументації. Мистецтво постановки запитань | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
30 | Протягом року | Математична компетентність | Розв’язання задач з параметрами | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
31 | Протягом року | Професійна компетентність | Програма «Впевнений старт: середній дошкільний вік»: шляхи та методи впровадження в ЗДО | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
32 | Протягом року | Професійна компетентність; Емоційно-етична компетентність. | Інтервізія як метод навчання і професійної підтримки працівників психологічної служби | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
33 | Протягом року | Професійна компетентність; Емоційно-етична компетентність. | Консультування, як напрям професійної діяльності педагога | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
34 | Протягом року | Професійна компетентність | Психолого – методичні передумови якісної підготовки до ДПА (ЗНО) з математики | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
35 | Протягом року | Інклюзивна компетентність | Педагог в інклюзивному класі. | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
36 | Протягом року | Професійна компетентність | Процедура самооцінювання щодо визначення рівня інституційної спроможності ЗЗСО. | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
37 | Протягом року | Професійна компетентність | Психолого – методичні передумови якісної підготовки до ДПА (ЗНО) з історії України | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
38 | Протягом року | Професійна компетентність | Сучасні методики роботи з учнівським хоровим колективом | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
39 | Протягом року | Професійна компетентність | Локалізація освітньої програми і практики оцінювання у школі (5-6 класи) на основі фінського досвіду | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
40 | Протягом року | Професійна компетентність | Інноваційні інструменти навчання з фінансової грамотності та підприємництва у початковій школі | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
41 | Протягом року | Професійна компетентність | Використання гейміфікації в початковій школі | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
42 | Протягом року | Професійна компетентність | Педагогіка партнерства як засіб підвищення ефективності освітнього процесу | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
43 | Протягом року | Професійна компетентність | Формування мотиваційної компетентності сучасного учителя та учня | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
44 | Протягом року | Професійна компетентність | Компетентнісний потенціал НУШ: ступені свободи та механізми реалізації | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
45
|
Протягом року | Професійна компетентність | Початкова школа у вимірі змін: фінський досвід | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
46 | Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Інтернет-грамотність: використання сучасних онлайн-сервісів та додатків | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
47 | Протягом року | Професійна компетентність | Інноваційні підходи до вивчення теми «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів, хімічний зв’язок, хімічні реакції | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
48 | Протягом року | Професійна компетентність | Методичні підходи до розв`язування розрахункових задач з хімії різного рівня складності | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
49 | Протягом року | Професійна компетентність | Формування та розвиток розумово-пізнавальних і творчих якостей учнів за допомогою апаратно-обчислювальної платформи ARDUINO | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
50 | Протягом року | Професійна компетентність | Реалізація віртуального фізичного експерименту за допомогою смартфонів | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
51 | Протягом року | Професійна компетентність | Формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
52 | Протягом року | Професійна компетентність | Основні аспекти надання домедичної допомоги під час невідкладних станів. Інструктаж для педагогів | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
53 | Протягом року | Професійна компетентність | Народознавчий аспект у процесі навчання математики | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
54 | Протягом року | Професійна компетентність | Реалізація завдань Державного стандарту базової середньої освіти при вивченні математики в 5 класах закладів загальної середньої освіти | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
55 | Протягом року | Професійна компетентність | Веб-квест як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
56 | Протягом року | Професійна компетентність | Як не загубити невідоме: математичні стратегії | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
57 | Протягом року | Професійна компетентність | Використання методології EduSCRUM для трансформації навчання математики. Реалізація педагогіки партнерства | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
58 | Протягом року | Професійна компетентність | Локалізація освітньої програми і практики оцінювання у школі (5-6 класи) на основі фінського досвіду | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
59 | Протягом року | Професійна компетентність | Математичні лайфхаки. Інтегроване навчання математики як тренд сучасної освіти | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
60 | Протягом року | Професійна компетентність | Психологічна безпека учасників освітнього процесу | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
61 | Протягом року | Професійна компетентність | Використання ефективних засобів навчання математики для імплементації наскрізних змістових ліній | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
62 | Протягом року | Професійна компетентність | Реалізація наскрізних змістових ліній на заняттях з хімії | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
63 | Протягом року | Професійна компетентність | Хімічний експеримент як засіб формування ключових компетентностей учнів | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
64 | Протягом року | Професійна компетентність | Самооцінювання якості освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти як засіб підвищення якості освіти | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
65 | Протягом року | Професійна компетентність | Хмарні сервіси Google в роботі вчителя ЗЗСО. Classroom як одна з платформ організації дистанційного навчання | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
66 | Протягом року | Професійна компетентність | Формування академічної доброчесності в закладі загальної середньої освіти | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
67 | Протягом року | Професійна компетентність | Педагогічний маркетинг у професійній діяльності педагога Нової української школи | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
68 | Протягом року | Професійна компетентність | Стратегія якості як основа освітньої політики | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
69 | Протягом року | Професійна компетентність | Моніторинг навчальних досягнень здобувачів загальної середньої освіти» | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
70 | Протягом року | Професійна компетентність | Впровадження Української Хартії вільної людини в освітній процес» (цінність «Бути вільною людиною») | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
71 | Протягом року | Професійна компетентність | Формування лідерських компетентностей | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
72 | Протягом року | Професійна компетентність | Формування інформаційно-цифрової компетентності вихователів груп продовженого дня | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
73 | Протягом року | Професійна компетентність | Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів початкових класів | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
74 | Протягом року | Професійна компетентність | Технологія викладання інтегрованого навчального предмета «Українська мова. Читання» в науково-педагогічному проєкті «Інтелект України» | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
75 | Протягом року | Професійна компетентність | Особливості викладання інтегрованого курсу «Я пізнаю світ» в науково-педагогічному проєкті «Інтелект України» | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
76 | Протягом року | Професійна компетентність | Педагогіка партнерства як засіб підвищення ефективності освітнього процесу | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
77 | Протягом року | Професійна компетентність | Сучасні тенденції розвитку критичного мислення молодших школярів в освітньому процесі Нової української школи | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
78 | Протягом року | Професійна компетентність | Актуалізація психологічних ресурсів особистості педагога під час пандемії | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
79 | Протягом року | Професійна компетентність | Професійна орієнтація учнів в умовах нової соціокультурної реальності | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
80 | Протягом року | Професійна компетентність | Коучингові технології в діяльності педагогів Нової української школи | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
81 | Протягом року
|
Інклюзивна компетентність | Психолого-методичний супровід управлінської діяльності керівника закладу освіти. | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
82 | Протягом року | Професійна компетентність | Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
83 | Протягом року | Професійна компетентність | Управління змінами:сучасні тренди та інструменти | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |