logo

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Організація дистанційного навчання та роботи в освітньому закладі у період воєнного стану та в умовах карантину

Організація дистанційного навчання та роботи в освітньому закладі у період воєнного стану та в умовах карантину

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання під час воєнного стану

У зв’язку з тимчасовим призупинення освітнього процесу в умовах війни, з метою виконання навчальної програми з освітніх предметів та створення умов для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій учнів засобами технологій дистанційного навчання рекомендуємо використання доступних платформ:

 

Організація дистанційного навчання та роботи в освітньому закладі  в умовах карантину

Відповідно до Постанова Кабінету Міністрів України “Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19” від 11 березня 2020 року № 211 (зі змінами та доповненнями внесеними у тому числі Постановами Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 р. № 215 та від 25 березня 2020 р. № 239) з 12 березня до 24 квітня 2020 року в усіх закладах освіти незалежно від форми власності та сфери управління запроваджено карантин.

Докладні рекомендації для керівників закладів та управлінців розміщені у листі Міністерства освіти і науки України від 11 березня 2020 року № 1/9-154.

Міністерство освіти і науки України  рекомендує закладам освіти:

  • відмовитись від проведення та участі у масових заходах в приміщеннях та на території закладів освіти, зокрема пробного зовнішнього незалежного оцінювання, олімпіад, змагань, конкурсів, виставок тощо;
  • не направляти здобувачів освіти та співробітників закладів до країн з високим ступенем ризику зараження;
  • інформувати здобувачів освіти та співробітників закладів щодо того, як запобігти поширенню хвороби та дій у випадку захворювання;
  • розробити заходи щодо проведення занять за допомогою дистанційних технологій та щодо відпрацювання занять відповідно до навчальних планів після нормалізації епідемічної ситуації;
  • розробити заходи щодо часткового переведення працівників на дистанційну роботу;
  • забезпечити профілактичні заходи, які попередять масове розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом, і гострих респіраторних інфекцій;
  • виконувати рішення тимчасових обласних протиепідемічних комісій;
  • обмежити проведення запланованих нарад, перевірок, експертиз до нормалізації епідемічної ситуації.

Для ефективної організації навчання здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти  в умовах обмеження освітнього  процесу рекомендуємо використовувати форми дистанційного навчання.

На сайті ТОКІППО розміщені Методичні рекомендації щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у 5-11 класах закладів загальної середньої освіти в 2019-2020 навчальному році, підготовлені методистами інституту.

Також надаємо перелік нормативних документів щодо організації освітнього процесу та роботи педагогічних працівників в умовах карантину:

  1. Кодекс законів про працю України (зі змінами та доповненнями внесеними у тому числі Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)” від 30 березня 2020 року № 540-IX);
  2. Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)” від 17 березня 2020 року № 530-IX;
  3. Указ Президента України “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року “Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” від 13 березня 2020 року № 87/2020;
  4. Постанова Кабінету Міністрів України “Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19” від 11 березня 2020 року № 211 (зі змінами та доповненнями внесеними у тому числі Постановами Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 р. № 215 та від 25 березня 2020 р. № 239);
  5. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р.№ 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режимі надзвичайної ситуації»;
  6. Наказ Міністерства освіти і науки України від 16 березня 2020 року № 406 “Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19;
  7. Наказ Міністерства праці та соціальної політики України “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо встановлення гнучкого режиму робочого часу” від 04 жовтня 2006 року № 359;
  8. Лист Міністерства освіти і науки України від 11 березня 2020 року № 1/9-154;
  9. Наказ управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації від 11 березня 2020 року № 60-од “Про заходи щодо запобіганню поширення інфекції, спричиненої коронавірусом COVID-19 на території Тернопільської області”
  10. Лист Міністерства освіти і науки України від 13 березня 2020 року № 1/9-161 “Щодо оплати праці працівників закладів освіти під час призупинення навчання через карантин”;
  11. Спільний лист Міністерства освіти і науки України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України від 17.03.2020 № 1/9-162 та 17.03.2020 № 02-5/202 “Про умови та оплату праці працівників закладів освіти і науки в умовах карантину”;
  12. Лист Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2020 року № 1/9-173 “Щодо організації освітнього процесу в закладах середньої освіти під час карантину”;
  13.  Лист Міністерства освіти і науки України від 25 березня 2020 року № 1/9-176 “Щодо особливостей організації освітнього процесу під час карантину”;
  14.  Рішення Тернопільської обласної ради від 17 березня 2020 року № 1589;
  15.  Розпорядження голови Тернопільської обласної ради від 18 березня 2020 року № 41;
  16. Розпорядження голови Тернопільської обласної державної адміністрації від 20 березня 2020 року №196/01.02-01 “Про введення режиму надзвичайної ситуації на території Тернопільської області ”;
  17. Наказ управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації від 18 березня 2020 року № 64-од “Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19”;
  18. Лист Міністерства освіти і науки України від 31 березня 2020 року № 1/9-182 “Щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року та зарахування до закладів загальної середньої освіти”;
  19. Наказ Міністерства освіти і науки України від 30 березня 2020 року №463 “Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році”;
  20. Лист Міністерства освіти і науки України від 03 квітня 2020 року № 1/9-185 “Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину”;
  21.  Лист Міністерства освіти і науки України від 27 березня 2020 року № 1/9-179 “Щодо проведення атестації педагогічних працівників у 2020 році в умовах карантину”.
  22. Рекомендації Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації "Про оплату праці"від 14 квітня 2020 року № 08-03/1005-99
  23. Лист Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2020  №1/9 -213 ,,Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019 - 2020 навчального року"
  24. Лист Міністерства освіти і науки України від 23.04.2020 №1/9-219 ,,Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину’’
  25. Лист Міністерства освіти і науки України від 24.04.2020 №1/9-222 ,,Щодо окремих норм Закону України ,,Про внесення змін до Закону України ,,Про Державний бюджет України на 2020 рік” від 13 квітня 2020 року №553-IX”
  26. Лист Міністерства освіти і науки України від 27.04.2020 №1/9-224 ,,Щодо окремих питань діяльності закладів освіти під час карантину”

Методичні рекомендації ТОКІППО

Відповідно до частин третьої та четвертої статті 10 Закону України ,,Про повну загальну середню освіту», враховуючи автономію закладу освіти,  питання організації освітнього процесу, виконання освітньої програми та навчального плану є внутрішніми питаннями кожного закладу загальної середньої освіти, його педагогічної ради та завданням педагогічних працівників.

Оформлення шкільної документації, зокрема заповнення класних журналів, буде здійснюватись після прийняття Урядом рішення щодо послаблення карантинних обмежень   з врахуванням положень нормативно-правових документів:

Методичні рекомендації Тернопільського ОКІППО щодо оформлення шкільної документації, зокрема заповнення класних журналів

Методичні рекомендації щодо підсумкового оцінювання учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою навчання

Методичні рекомендації Тернопільського ОКІППО щодо проведення підсумкового річного оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційного навчання

Методичні рекомендації щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у 5-11-х класах закладів загальної середньої освіти в 2019/2020 навчальному році

 

Останні новини