Тренінговий центр
Освітні програми (тренінги)
науково-методичного тренінгового центру
ТОКІППО
Термін навчання | Напрям підвищення кваліфікації | Назва програми | Суб’єкт надання освітніх послуг | Форма | Посилання для реєстрації |
Протягом року | Інклюзивна компетентність | Інклюзивна освіта в умовах реформування галузі освіти в Україні | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Психолого-педагогічний супровід професійної діяльності вчителя в контексті вимог Нової української школи | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Екологічна компетентність | ЕКО- школа як інноваційна освітня діяльність | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність, мовленнєва компетентність | Основні аспекти мовленнєво-методичної компетентності сучасного учителя | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Розвиток творчих здібностей педагога | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Інклюзивна компетентність | Особливості розвитку та підтримки дітей із синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Медіація в освіті | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Психолого-методичний супровід побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗЗСО | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Шляхи реалізації спільного проєкту «Вчимося жити разом» в основній та старшій школі | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Організація внутрішнього моніторингу результатів навчання
здобувачів освіти |
ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Формування критичного мислення на уроках словесності | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Формування медіаграмотності сучасного педагога | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Нові концепції навчання. Інноваційні методи розвитку мислення школярів у процесі вивчення математики | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Створення програми моніторингу якості освітньої діяльності та якості освіти в ЗЗСО | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Підприємливість і фінансова грамотність | Інноваційні інструменти навчання з фінансової грамотності та підприємництва в основній і старшій школі | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Розвиток пізнавального інтересу та формування практичних навиків з визначення цінності природних комплексів | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Інноваційність | Інноваційна освітня діяльність як основа модернізації сучасних ЗЗСО в процесі становлення Нової української школи. | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Упровадження здоров’язбережувальної технології «Навчання в русі» в освітній процес основної та старшої школи | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Упровадження практичних навиків дослідження пам’яток природи в сучасних освітніх закладах як один з напрямків реалізації Концепції НУШ | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Хмарні сервіси в організації роботи з обдарованою учнівською молоддю | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Використання мобільних сервісів в освітньому процесі | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Інноваційні форми роботи при викладанні інформатики | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Використання онлайн-платформ для створення тестів та проведення опитувань | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Використання хмарних сервісів Google в роботі вчителя ЗЗСО | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Створення блогуосвітнього спрямування за допомогою додатку GoogleBlogger | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Застосування курсів Cisco у процесі вивчення інформатики у ЗЗСО. | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Технологія викладання курсу «Основи кібербезпеки» | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Ключові компетентності | Ключові уміння 21 століття | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Математична і комунікаційна компетентності | Психолого-педагогічні проблеми шкільної математики. Правила аргументації. Мистецтво постановки запитань | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Математична компетентність | Розв’язання задач з параметрами | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Програма «Впевнений старт: середній дошкільний вік»: шляхи та методи впровадження в ЗДО | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність; Емоційно-етична компетентність. | Інтервізія як метод навчання і професійної підтримки працівників психологічної служби | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність; Емоційно-етична компетентність. | Особливості психолого-педагогічного консультування в умовах Нової української школи | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Психолого – методичні передумови якісної підготовки до ДПА (ЗНО) з математики | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Громадянська та соціальна компетентність | Національно-патріотичне виховання дітей та молоді. | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Процедура самооцінювання щодо визначення рівня інституційної спроможності ЗЗСО. | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Психолого – методичні передумови якісної підготовки до ДПА (ЗНО) з історії України | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Сучасні методики роботи з учнівським хоровим колективом | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Локалізація освітньої програми і практики оцінювання у школі (5-6 класи) на основі фінського досвіду | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Інноваційні інструменти навчання з фінансової грамотності та підприємництва у початковій школі
|
ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Використання гейміфікації в початковій школі | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Педагогіка партнерства як засіб підвищення
ефективності освітнього процесу |
ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Формування мотиваційної компетентності сучасного учителя та учня | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Компетентнісний потенціал НУШ: ступені свободи та механізми реалізації | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Професійна компетентність | Початкова школа у вимірі змін: фінський досвід | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |
Протягом року | Інформаційно-комунікативна і цифрова компетентності | Інтернет-грамотність: використання сучасних онлайн-сервісів та додатків | ТОКІППО | очна | Зареєструватись |