Інформаційно-методичний вісник ТОКІППО. До початку 2018/2019 навчального року!
Лист МОН “Щодо електронних версій оригінал-макетів підручників для 10 класу” №3-854 від 29.08.2018
Типові освітні програми програми закладів загальної середньої освіти
Лист МОН України “Нетипові програми” №1/9-344 від 25.05.2018
Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році
Методичні рекомендації ТОКІППО
- Методичні рекомендації з дошкільної освіти
- Методичні рекомендації для початкової школи
- Методичні рекомендації з англійської мови
- Методичні рекомендації з зарубіжної літератури
- Методичні рекомендації з Захисту Вітчизни
- Методичні рекомендації з географії, економіки, екології
- Методичні рекомендації з історії та правознавства
- Методичні рекомендації з інформатики
- Меторичні рекомендації з математики
- Методичні рекомендації з хімії
- Методичні рекомендації з фізики та астрономії
- Методичні рекомендації з української мови
- Методичні рекомендації з української літератури
- Методичні рекомендації з трудого навчання, технологій і креслення
- Методичні рекомендації з біології
- Методичні рекомендації з фізичної культури
- Методичні рекомендації з німецької та французької мов
- Методичні рекомендації з спеціальної освіти
- Методичні рекомендації з основ здоров’я
- Методичні рекомендації з предметів художньо-естетичного циклу
- Методичні рекомендації з інклюзивної освіти
- Методичні рекомендації психологічної служби
- Методичні рекомендації для роботи з обдарованими дітьми
- Методичні рекомендації ГПД
- Методичні рекомендації з питань викладання предметів духовно -морального спрямування
- Рекомендаційний бібліографічний список
Методичні рекомендації ТОКІППО для 10 класу
- Методичні рекомендації з англійської мови
- Методичні рекомендації з Захисту Вітчизни
- Методичні рекомендації з географії, економіки, екології
- Методичні рекомендації з історії та правознавства
- Методичні рекомендації з інформатики
- Меторичні рекомендації з математики
- Методичні рекомендації з хімії
- Методичні рекомендації з української мови та літератури
- Методичні рекомендації з технологій
- Методичні рекомендації з біології
- Методичні рекомендації з фізичної культури
- Методичні рекомендації з німецької та французької мов
Керівникам навчальних закладів
Організація навчання дітей з особливими потребами:
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми проблемами” від 12.06.2018 №627
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми проблемами” від 21.06.2018 №668
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми проблемами” від 25.06.2018 №693
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми проблемами” від 26.07.2018 №813
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програм початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми проблемами” від 26.07.2018 №814
- НАКАЗ МОН України “Про внесення змін до наказу МОН України від 12.06.2018 №627” від 26.07.2018 №815
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями” від 26.07.2018 №816
- Лист МОН України “Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018-2019 навчальному році” №1/9-485 від 06.08.2018
Позашкільна освіта та виховання:
Лист ТОКІППО “Щодо проведення Першого уроку у 2018/2019 навчальному році “
Матеріали обласної науково-методичної конференції «Нова українськашкола: науково-методичний супровід реформування освітньої галузі Тернопільської області»
Секція 1. Сучасна методична служба: нова місія, професійні ролі і функції
Секція 2. Мейнстрим зростання соціальної, навчальної та пізнавальної активності дитини дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах впровадження Нової української школи
Секція 3. Актуальні питання викладання суспільно-гуманітарних дисциплін та предметів художньо-естетичного циклу в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»в 2018/2019н.р.
- Актуальні питання викладання історії та суспільствознавчих дисциплін у 2018/2019 н.р.
- Актуальні проблеми шкільного курсу зарубіжної літератури в умовах гуманізації інформаційного простору
- Специфіка організації освітньої діяльності учителів української словесності в умовах реформування загальної середньої освіти
- Предмети художньо-естетичного циклу повинні викладати вчителі зі спеціальною мистецько-педагогічною освітою (вчитель музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, інтегрованого курсу “Мистецтво”
- Робота вчителя англійської мови в умовах Нової української школи: компоненти функціональної готовності
Секція 4. Науково-методичні засади Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» при вивченні предметів фізико-математичного циклу, інформатики
- Навчально-методичне забезпечення курсу інформатики у 2018-2019 н.р.
- Вивчення інформатики у 2018-19 н.р.
- Методичні особливості викладання математики у 10 класах профільної школи.
- Організація самостійної роботи учнів при вивченні фізики для забезпечення сталого розвитку
- Нові підходи до навчання й викладання математики Нової української школи у 2018/2019 н.р.
Секція 5. Науково-методичні засади Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» при вивченні предметів природничого циклу та економіки
- Інструктивно-методичні рекомендації про викладання хімії у 2018-2019 навчальному році
- Нові тренди навчання географії, економіки та екології у контексті змін нової української школи
Секція 6. Формування здоров’я збережувальних компетентностей під час вивчення предметів «Захисту Вітчизни», «Основ здоров’я», «Трудового навчання» та «Фізичної культури» у контексті Нової української школи.
- Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018-2019 навчальному році (фізична культура)
Секція 7. Основні аспекти моделювання наскрізного виховного процесу у Новій українській школі
- Резолюція секції 7
- Міжнародні стандарти у сфері прав людини
- Співпраця школи та сім’ї – ключовий компонент формування життєвої компетентності сучасного учня
- Формування індивідуальної траєкторії підвищення рівня професійної компетентності педагога з питань організації виховної діяльності у Новій українській школі
- Психологічна служба
- Сучасні тенденції духовно-морального виховання особистості
Результати державної підсумкової атестації випускників закладів загальної середньої освіти 2018 року