
.jpeg)
Участь у круглому столі «Євроінтеграція: шлях від самоідентифікації громадян України через упровадження європейських цінностей та підходів у освіті – до системної трансформації держави»
Методисти ТОКІППО були учасниками круглого столу «Євроінтеграція: шлях від самоідентифікації громадян України через упровадження європейських цінностей та підходів у освіті – до системної трансформації держави», який відбувся 31 травня на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти у дистанційному форматі).
До участі в заході було запрошено науково-педагогічних та педагогічних працівників закладів вищої та післядипломної освіти, відповідальних за виховну роботу центрів професійного розвитку педагогічних працівників (районів, міст, ТГ), заступників з виховної роботи, педагогів організаторів, представників шкільних європейських клубів, педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, представників громадських організацій.
Основні напрями роботи круглого столу: цінності ЄС: історичний, політичний, правовий та освітній контекст; українські цінності в контексті європейських; роль освіти у формуванні ціннісних основ українсько-європейського простору; шкільні європейські клуби, як освітній євроінтеграційний провайдер.
На заході була розглянута низка злободенних для українського суспільства питань:
- «Поступові зміни парадигми українських цінностей в контексті відносин України та ЄС» (Черняк Олена Юріївна, в. о. завідувача кафедри міжнародного та європейського права Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова, кандидат юридичних наук, доцент).
- «Світоглядні цінності українців як відображення цивілізаційних історично-культурних та політико-правових європейських надбань» (Земський Юрій Сергійович, професор кафедри міжнародної комунікації та політології Хмельницького національного університету, доктор історичних наук, професор).
- «Українська та європейська школа: спільні недопрацювання організації освітнього процесу (Чому не варто повторювати чужих помилок» (Адамська Владислава Вікторівна, магістрантка Інституту суспільної антропології і прикладної соціології Університету Варшави).
- «Неформальна освіта як інструмент формування ціннісних основ» (Газда Владислав Ігорович, проєктний менеджер ГО «Українська академія лідерства»)
- «Procesy adaptacyjne migracji edukacyjnych w Polsce» (Aldona Różnowska, dyrektorka Szkoła Podstawowa nr 80 im. Kornela Makuszyńskiego, Polska, Poznań).
- «Модель функціонування шкільного євроклубу як сучасного освітнього хабу: досвід та ідеї» (Паустовський Віктор Олександрович, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель історії, керівник шкільного європейського клубу «Єдність» Сухополов’янської ЗОШ І-ІІІ ст. Сухополов’янської сільської ради Чернігівської області).
- «Роль шкільного євроклубу на шляху до євроінтеграції» (Кириллова Юлія Сергіївна, вчитель англійської мови Одеської загальноосвітньої школи №26).
По завершенні виступів учасники круглого столу обмінялися міркуваннями щодо самоідентифікації громадян України через упровадження європейських цінностей та підходів у освіті як дієвого шляху до системної трансформації держави.
За матеріалами роботи круглого столу заплановано видання збірника.