
.jpeg)
Інноваційний освітній експеримент регіонального рівня на тему «ЕКО-школа» як платформа для формування екологічно безпечного здоров’язбережувального освітнього середовища в закладах освіти Тернопільської області
27 жовтня 2022 року відбувся ІV Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії», організований Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» спільно з Науковим центром «Мала академія наук України».
Метою заходу було обговорення основних тенденцій розвитку освітньої галузі за такими актуальними питаннями, як: теоретичні та методичні підходи щодо забезпечення ефективної діяльності закладів освіти в умовах воєнного стану; науково-теоретичні аспекти, досвід впровадження, перспективи розвитку STEM-освіти; підготовка кваліфікованих кадрів в умовах війни та повоєнного відновлення України; цифровізація як ключовий фактор розвитку освіти ХХІ століття; цифрові платформи та цифровий контент щодо дистанційної форми навчання; євроінтеграційний аспект трансдисциплінарної парадигми наукової освіти; особистісна самореалізація вчителя та учня в інноваційному освітньому просторі; професійний розвиток педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритої освіти; психолого-педагогічні проблеми дистанційного і змішаного навчання.
Ігор Михайлович Вітенко, кандидат географічних наук, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва, і Людмила Андріївна Кучер, методист, в. о. завідувача лабораторії SТЕМ-освіти Тернопільського ОКІППО, презентували освітянській спільноті всієї України досвід роботи за темою: «Інноваційний освітній експеримент регіонального рівня на тему «ЕКО-школа» як платформа для формування екологічно безпечного здоров’язбережувального освітнього середовища в закладах освіти Тернопільської області» у роботі 6-ї наукової панелі форуму «Особистісна самореалізація вчителя та учня в інноваційному освітньому просторі».
Під час обговорення учасники заходу відзначили актуальність реалізації наскрізних змістових ліній «Екологічна безпека і сталий розвиток» та «Здоров’я і безпека» в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти, вагоме значення дослідно-експериментальної роботи за темою експерименту, а також обговорили особливості організації інноваційної діяльності в умовах дії режиму воєнного стану.