logo

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Про засідання творчої лабораторії учителів математики області щодо використання можливостей та навчальних ресурсів для реалізації пріоритетних завдань математичної освітньої галузі

Про засідання творчої лабораторії учителів математики області щодо використання можливостей та навчальних ресурсів для реалізації пріоритетних завдань математичної освітньої галузі

Про засідання творчої лабораторії учителів математики області щодо використання можливостей та навчальних ресурсів для реалізації пріоритетних завдань математичної освітньої галузі

 

14 вересня 2022 року відбулося засідання творчої лабораторії учителів математики області «Стратегії навчання математики у сучасній школі: діяльнісно-компетентнісний підхід» на тему «Планування освітнього процесу з математики в умовах невизначеності. Використання можливостей та навчальних ресурсів для реалізації пріоритетних завдань математичної освітньої галузі». Мета засідання полягала в плануванні та організації роботи з педагогами області щодо запобігання зниженню рівня математичних досягнень учнів, окресленні оптимальних підходів для здійснення корекційно-педагогічної діяльності, вироблення шляхів з подолання освітніх втрат. Учасники заходу  розглянули ряд актуальних тем, які стосуються теоретичних проблем та практичних труднощів у вивченні математики, зокрема зумовлених викликами сьогодення. Також учителі  обговорили низку питань, що охоплюють напрями діяльності  педагогів в процесі реалізації концепції НУШ, упровадженні нового Державного стандарту базової загальної середньої освіти  в адаптаційному періоді.

Методист інституту Іванюк Тетяна Георгіївна розглянула питання методології математики в ході планування освітнього процесу з математики в умовах невизначеності. Тетяна Георгіївна наголосила  на важливості організації безпечного простору та освітнього середовища для перебування учнів і працівників. Водночас, специфіка педагогічної діяльності полягає в конструюванні такого навчального процесу, який гарантує обов’язкове досягнення поставленої мети, запрограмованого навчального результату. Головним компонентом навчального процесу на будь-якому його етапі є оперативний зворотний зв’язок. Методист звернула увагу на ефективні механізми навчання математики з метою  забезпечення умов для оволодіння знаннями та досвідом на засадах практичної значущості та досягнення якісних результатів.

 Сучасне навчання  математики не можливе без розвитку когнітивних якостей особистості, зокрема умінь досліджувати, узагальнювати, систематизувати  та оцінювати  інформацію. Учасники творчої лабораторії обговорили  підходи до розв’язання  даного завдання, поділились практичним досвідом роботи щодо активізації пізнавальної діяльності школярів. Зокрема, Кулешко Віталій Іванович, вчитель математики та інформатики Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей № 6 імені Назарія Яремчука» зупинився на організації роботи педагогів для розвитку  математичних здібностей школярів. Педагог наголосив на актуальності даної проблеми, зокрема для формування майбутньої інтелектуальної еліти України.

 

В ході проведення круглого столу члени творчої лабораторії обговорили першочергові завдання математичної освітньої галузі Консультант ТКМЦ  НОІМ Соловей Оксана Михайлівна привернула увагу колег до викладання математики в 5 класах Нової української школи.

Під час онлайн-засідання  учасники активно спілкувалися, обмінювались думками, що забезпечило конструктивну роботу та ефективний зворотний зв’язок.

Педагоги підготували  ряд методичних рекомендацій з питань викладання математики, реалізація яких сприятиме розв’язанню  першочергових завдань, актуальних для сьогодення.

Матеріали засідання творчої лабораторії учителів математики області розміщені у віртуальному методичному кабінеті «Педагогічна майстерня математики».

Останні новини