

Школа молодого вихователя «ЧАС ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ»
Вихователь! Щось дивовижне, добре і величне, трішечки магічне криється у цьому слові. Кожна ступінь освіти носить свій функціональний тягар і не менш важливий та складний у дошкільній освіті. Завдання педагога в дошкільній освіті не лише дати знання, вміння та навички, а й постійно прищеплювати й примножувати любов до життя, навчити дітей долати труднощі й пожинати гарні плоди своєї праці, вміти отримувати задоволення від своєї справи, що несе добро й красу людям. На всіх етапах розвитку освіти актуальною завжди була, є і буде робота з вихователями-початківцями. Сьогоднішній початківець – майбутнє України, і саме від педагогічного колективу, в який приходять молоді педагоги, залежить їх професійне становлення.
Саме про це молоді вихователі ЗДО області мали можливість почути на третьому онлайн-засіданні школи молодого вихователя, яке 26 жовтня цього (2022) року відбулось в онлайн просторі Тернопільського ОКІППО (платформа GoogleMeet).
Презентувала школу молодого вихователя «Час професійного розвитку» методист відділу дошкільної та початкової освіти ТОКІППО Зубаль І.М., яка зазначила про важливість сприяння професійному становленню та надання методичної допомоги молодим вихователям; про формування потреби в безперервній освіті, про стимулювання самоосвітньої роботи молодих педагогів і формування професійних умінь і навичок молодих спеціалістів, відповідно до сучасних вимог педагогічної науки і практики.
Як соціалізувати дошкільників за допомогою проєкту «Вчимося жити разом» запрезентувала учасникам Кучер Л.А., методист, в.о. зав. лабораторії STEM-освіти.
Які форми і методи формування критичного мислення у дошкільників використати у своїй педагогічній діяльності розповіла Городецька О.В., доцент кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО, кандидат педагогічних наук.
Продовжила захід Криховець-Хом’як Л.Я., методист відділу методики навчальних предметів природничо-математичного циклу, технологій та фізичної культури із темою «Виховання фінансової грамотності у дітей дошкільного віку з допомогою освітньої програми «Афлатот»
Діяльнісний підхід в Україні і наскрізні бачення цього поняття запропонувала до розгляду учасників Бачинська Н.Я., методист відділу дошкільної та початкової освіти ТОКІППО
Варіанти реалізації і запровадження програми з міжкультурної і громадянської освіти дітей дошкільного віку “Український віночок. Регіон” (Культура добросусідства) донесла до педагогів Зубаль І.М., методист відділу дошкільної та початкової освіти ТОКІППО.
Більш детальну інформацію про третє онлайн-засіданні школи молодого вихователя та інформаційні ресурси можна знайти на блозі «Дошкільна освіта Тернопільської області» zdo-tokippo.blogspot.com