Школа педагогічної майстерності «Нова українська школа: від теорії до практики. Відповідаємо на запити педагога»
Школа педагогічної майстерності полягає в упровадженні в практику роботи педагогічних ідей, методів та прийомів інноваційних компетентнісно зорієнтованих освітніх технологій; поширенні здобутків педагогічної та методичної науки; вивченні та впровадженні в практику передового педагогічного досвіду; розробці методичних рекомендацій педагогам для підвищення ефективності й результативності їхньої праці, удосконаленні професійної майстерності, зростанні творчого потенціалу.
Заняття Школи педагогічної майстерності «Нова українська школа: від теорії до практики. Відповідаємо на запити педагога» за темою: «Перший клас під час війни: особливості навчання дітей» відбулося 20 жовтня 2022 року у режимі онлайн.
Метою заходу було формування ключових компетентностей учителя Нової української школи, удосконалення знань щодо організації освітнього процесу в 1-му класі в час війни, здійснення формувального оцінювання та методики викладання предметів, застосування діяльнісного підходу та сучасних технологій навчання в у першому класі. Розгляд проблемних питань організації навчального процесу, які найбільше турбують вчителів 1-х класів в сучасних умовах воєнного часу.
Розпочала заняття Коненко Лариса Богданівна, завідувач відділу дошкільної та початкової освіти інституту дружнім колом «Цінності під час війни» та детально розглянула створення комфортного безпечного середовища в першому класі в умовах воєнного часу та особливостей дистанційного навчання першокласників.
Кордуба Наталія Ярославівна, вчитель початкових класів Тернопільської початкової школи «Ерудит» цікаво і креативно провела майстер-клас щодо застосування діяльнісного підходу та новітніх технологій навчання на уроках в своєму першому класі.
Своїм досвідом роботи в першому пілотному і першому класі НУШ поділилась Флінта Наталія Володимирівна, вчитель початкових класів Збаразької ЗОШ І-ІІІ ст. №1, звернувши увагу присутніх на ефективні методи роботи та рішення проблемних питань в роботі з першокласниками.
Методист відділу дошкільної та початкової освіти Іваночко Ольга Василівна ознайомила присутніх з захоплюючими іграми та активностями для дітей 6-7 років в укритті.
Розкрила тему виховання патріотизму як основи національної свідомості першокласників Кухтяк Сніжана Богданівна методист відділу дошкільної та початкової освіти.
На завершення Лариса Богданівна з допомогою технології Mentimeter провела підсумки заняття школи педагогічної майстерності використавши вправу на рефлексію «Емоційний ланцюжок».
Методичні рекомендації щодо навчання в першому класі в у мовах воєнного часу