logo

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Школа професійного зростання  «Лідерство в освіті: дієвий потенціал сучасного класного керівника»

Школа професійного зростання «Лідерство в освіті: дієвий потенціал сучасного класного керівника»

Сьогодні, коли світова спільнота ввійшла в епоху глобалізації та постійно нарощуваних темпів динамічних змін в економічній, політичній, соціальній структурах суспільств цілих країн і народів, постає вкрай важлива необхідність у появі незаангажованої, ерудованої, інтелектуальної, культурної і високоморальної молоді та зрілих людей, які готові не лише по-новому мислити, але, що є набагато важливішим, діяти в складних умовах постійних криз, інертності і зневіри значної частини світового суспільства. Людей, які можуть бути лідерами не лише особистого життя, а й провідниками ідеї, що світ змінюється лише тоді, коли в самих нас вистачає сміливості, розуму й енергії змінюватися.

Тому перед сучасною освітою з’являється низка психолого-педагогічних завдань, що стосуються формування стрижневих компетенцій.

Ці та інші важливі аспекти педагогічної діяльності розглядалися 06 травня 2022 року у Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти на платформі сервісу Google Meet на занятті школи професійного зростання «Лідерство в освіті: дієвий потенціал сучасного класного керівника» для класних керівників закладів загальної середньої освіти області, організованому та проведеному Оксаною Сесик та Оксаною Жизномірською. У заході взяли участь 100 педагогів.

         Упродовж заняття обговорювалася низка актуальних психолого-педагогічних питань:

  • - «Актуальність лідерства в умовах сучасності» (Світозара Хома, методист, в. о. заступника завідувача центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти).
  • - «Особливості активізації лідерського потенціалу педагога та школяра в освітньому процесі, позаурочній діяльності, різних комунікаціях» (Оксана Жизномірська, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти).
  • - «Лідерство як складник успішної педагогічної діяльності. Методичні аспекти особистісного лідерства» (Оксана Сесик, методист центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти).
  • - «Сучасні підходи інтеграції позакласної діяльності школярів у контексті вибору майбутньої професії. Проєктна діяльність» (Оксана Куриш, методист відділу освітнього адміністрування).
  • - «Формування лідерських якостей та вмінь вихованців шляхом використання інноваційних технологій у позашкіллі» (Олена Митулинська, заступник директора з НВР комунального закладу Тернопільської міської ради «Станція юних техніків»).
  • - «Розкриття лідерських потенціалів гуртківців засобами декоративно-прикладного мистецтва» (Тетяна Семенець, член Спілки народних майстрів України, керівник гуртка декоративно-прикладного мистецтва комунального закладу Тернопільської міської ради «Станція юних техніків»).

Присутнім було запропоновано для використання у роботі рекомендаційний бібліографічний список літератури «Лідерство в освіті: дієвий потенціал сучасного класного керівника», підготовлений Інною Сіньковською, завідувачем науково-педагогічної бібліотеки ТОКІППО.

         Щиро дякую виступаючим за високопрофесійну, довершену та актуальну інформацію, а усім учасникам вебінару – за активність та співпрацю.

 

Останні новини