
.jpeg)
Школа професійного зростання «Психолого-педагогічна культура особистості класного керівника. Основні засоби самозростання та самореалізації педагога»
Благородство праці педагога найбільш концентровано втілене в роботі класного керівника, сила впливу якого на вихованців, їхніх батьків і на життєдіяльність усього шкільного колективу є досить вагомою.
Класний керівник - це особистість, індивідуальність, це любов і повага, це креативність, творчість, вдумливість психолога; це організаторські, комунікативні, професійні здібності, це оптимізм життєвої мудрості, це нелегка праця розуму і серця.
Професійність класного керівника полягає в оволодінні цілою низкою технологій і вмілим їх використанням, а це сприяє перетворенню класу в центр розвитку особистості.
Щодо педагогічних технологій, то їх класний керівник може обрати, виходячи з особистого творчого потенціалу.
Ці та інші важливі освітні питання були предметом розгляду та обговорення 24 жовтня на занятті постійно діючої школи професійного зростання «Психолого-педагогічна культура особистості класного керівника. Основні засоби самозростання та самореалізації педагога» для класних керівників закладів загальної середньої освіти області, організованої та проведеної в режимі он-лайн Оксаною Сесик, методистом центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти ТОКІППО та Оксаною Жизномірською, кандидатом психологічних наук, доцентом кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти цього ж закладу.
На заході виступили:
- Тетяна Магера, в. о. заступника директора з науково-педагогічної та виховної роботи ТОКІППО, відкрила заняття, бажаючи всім учасникам плідної та конструктивної роботи, й висвітлила питання основних аспектів самозростання сучасного педагога.
- Оксана Жизномірська, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти цього ж закладу, докладно розповіла про особливості професійного самовдосконалення класного керівника у вимірах сьогодення.
- Оксана Сесик, методист центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти ТОКІППО, ознайомила учасників школи професійного зростання з методичними засадами творчої діяльності класного керівника: запитами, викликами, очікуваннями.
- Оксана Куриш, методист відділу освітнього адміністрування, презентувала обласний волонтерський проєкт «Тримаймо стрій!» та проєктну діяльність як ефективну форму організації шкільних активностей.
Багатим і різновекторним досвідом роботи щодо формування креативності педагога й основних способів самореалізації та співпраці з учнівською спільнотою поділилася Олена Золотун, соціальний педагог, практичний психолог Шумського ліцею.
Учасники заходу переглянули творчий продукт візуальної інформації тернопільської дитячої письменниці, яскравої представниці сучасного покоління молодих українських авторів, ілюстраторки, відомої громадської діячки Ірини Мацко «Сталева пташка» та ознайомилися з рекомендаційним бібліографічним списком газетно-журнальних статей «Психолого-педагогічна культура особистості класного керівника. Основні засоби самозростання та самореалізації педагога», підготовленим Інною Сіньковською, завідувачкою науково-педагогічної бібліотеки ТОКІППО.
Технічну підтримку ШПЗ здійснювала Тетяна Дерев’яна, методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти.
Щиро дякуємо виступаючим за високопрофесійну, довершену та актуальну інформацію, а всім учасникам – за активність та співпрацю.