logo

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Створення відкритого освітнього простору  шляхом ландшафтного дизайну для реалізації  дослідницької проєктної  діяльності у закладах освіти

Створення відкритого освітнього простору шляхом ландшафтного дизайну для реалізації дослідницької проєктної діяльності у закладах освіти

Відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти 23 листопада 2022 р. працівниками лабораторії STEM-освіти на платформі онлайн-сервісу Google Meet проведено онлайн-тренінг для вчителів природничих дисциплін і трудового навчання.

Під час заходу освітяни області ознайомилися з актуальними проблемами реалізації дослідницької проєктної діяльності у закладах освіти, особливостями формування екологічної компетентності з урахуванням пріоритетів екологічної безпеки, збереження та зміцнення здоров’я всіх суб’єктів педагогічного процесу, спрямованого на гармонійний особистісний розвиток учнів; удосконалили вміння упровадження методик STEM-освіти на основі міжпредметної інтеграції з використанням цифрових інструментів для професійної діяльності; поділилися досвідом та інноваційними ідеями щодо створення відкритого освітнього простору шляхом ландшафтного дизайну в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа».

Вітання від адміністрації інституту учасникам онлайн-тренінгу висловила Людмила Андріївна Кучер, методист, в. о. завідувача  лабораторії STEM-освіти ТОКІППО, та ознайомила вчителів з прикладними аспектами створення відкритого простору шляхом застосування параметричного методу підбору рослин для реалізації інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи у закладах освіти.

Володимир Максимович Черняк, доктор біологічних наук, професор, в. о. завідувача кафедри змісту і методик навчальних предметів ТОКІППО, розповів учителям про особливості створення ландшафтного дизайну у моносадах сучасних квітників закладів освіти.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів ТОКІППО, Олег Ярославович Колодійчук, провів практикум на тему: «Особливості підбору стилю ландшафтного дизайну для озеленення та опорядження пришкільної території».

Практикум «Цифрові інструменти вчителя для проєктування ландшафтного дизайну території закладів освіти» організувала Зоряна Петрівна Миколів, методист лабораторії STEM-освіти ТОКІППО.

З міні-презентацією на тему: «Використання елементів ландшафтного дизайну у зовнішньому озелененні та благоустрої території закладів освіти» виступила методист лабораторії STEM-освіти ТОКІППО Наталія Романівна Березюк.

Методичні рекомендації на тему «Створення відкритого освітнього простору шляхом ландшафтного дизайну для реалізації дослідницької проєктної  діяльності у закладах освіти» та матеріали онлайн-тренінгу буде розміщено на сайті лабораторії STEM-освіти ТОКІППО.

Висловлюємо щиро вдячність за активну взаємодію та плідну працю всім учасникам науково-методичного заходу.

Останні новини