

Творча студія «ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА Й УЧНЯ У ВИМІРІ ОСВІТНІХ ЗМІН» для педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти області
У низці новітніх державних документів наголошується на необхідності формування особистості вчителя відповідно до потреб сучасної практики, динамічних змін, що відбуваються в країні і світі. Зрозуміло, цей процес потребує теоретичного забезпечення. Тому особливості методики формування позитивної мотивації особистості педагога й учня у вимірі освітніх змін презентувалися й активно обговорювалися на творчій студії «Формування позитивної мотивації особистості педагога й учня у вимірі освітніх змін» для педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти області, організованій та проведеній 13 жовтня в режимі он-лайн Оксаною Сесик, методистом центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти ТОКІППО, та Оксаною Жизномірською, кандидатом психологічних наук, доцентом кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти цього ж закладу.
Зі вступним словом про позитивну мотивацію як дієвий засіб професійного зростання сучасного педагога звернулася до учасників Тетяна Сергуніна, кандидат філологічних наук, доцент, в. о. заступника директора з науково-педагогічної та виховної роботи ТОКІППО, яка наголосила, що питання довершеності особистості вчителя – його професіоналізму, світоглядної культури, духовного й морального обличчя – одне з найактуальніших у сучасній педагогіці й філософії освіти. І це очевидно. Адже саме від педагога, його особистісних характеристик залежить реалізація навчальних планів, якість освітніх послуг, виховання учнів як у процесі навчання, так і в позаурочний час.
Реформаційні процеси нинішньої освіти обумовлюють необхідність осмислити місце і роль у ній педагога, його особистісних характеристик та якостей в контексті утвердження постіндустріального вектора суспільного поступу, глобалізації та розгортання інформаційної революції.
Тому актуальною була розповідь про мотиваційні технології формування та становлення успішної особистості педагога-організатора в умовах сучасних викликів та ілюстрування довершених презентаційних матеріалів з даного питання Оксаною Жизномірською.
Детально ознайомила учасників школи професійного зростання з особливостями методичних аспектів позитивної мотивації як ефективного засобу особистісного саморозкриття й самозростання педагога та школяра Оксана Сесик.
Багатим і різновекторним досвідом роботи щодо особливостей використання мотиваційних технік у роботі педагога-організатора освітнього закладу поділилася Інна Іванюк, кандидат педагогічних наук, доктор філософії, директорка Тернопільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів - правовий ліцей № 2».
Креативно й надзвичайно цікаво презентувала розробку моделей мотиваційного спрямування для ефективної співпраці педагога-організатора з усіма учасниками освітнього процесу Віта Железняк, класний керівник 7 класу НВК «ЗОШ I-III ступенів № 2 ДНЗ» м. Хоростків.
Активізувала роботу низка психотехнік щодо формування позитивної мотивації особистості, запропонована Світланою Демидась, методистом навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи ТОКІППО.
Технічну підтримку здійснювала Наталя Німко, методист центру інформаційно-комунікативних технологій і дистанційної освіти ТОКІППО.
Учасники заходу мали можливість ознайомитися з рекомендаційним бібліографічним списком газетно-журнальних статей «Формування мотиваційних складових компетентностей», підготовленим Інною Сіньковською, завідувачкою науково-педагогічної бібліотеки цього ж закладу.
Щиро дякуємо усім виступаючим та учасникам заходу за конструктивну, плідну діяльність та активну співпрацю.