Використання елементів агроінженерії як одного з пріоритетних напрямків упровадження SТЕМ-освіти
Відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти 28 квітня 2023 р. працівниками лабораторії STEM-освіти на платформі онлайн-сервісу Google Meet проведено онлайн-тренінг «Використання елементів агроінженерії як одного з пріоритетних напрямків упровадження SТЕМ-освіти» для вчителів природничих дисциплін.
Метою заходу було надати педагогічним працівникам необхідні знання та навички для розробки і застосування нових технологій та методів в напрямку агроосвіти.
Під час заходу освітяни області ознайомилися з технологіями та інноваціями, які застосовуються у сучасному сільському господарстві, з основами робототехніки, програмного забезпечення агроосвіти. Учасники розвинули навички у сфері проєктування та розробки технічних рішень щодо впливу технологій на довкілля та здоров’я.
Вітання від адміністрації інституту учасникам онлайн-тренінгу висловив Ігор Вітенко, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва ТОКІППО, кандидат географічних наук.
Наталя Березюк, методист лабораторії STEM-освіти ТОКІППО, розповіла про інтеграцію STEM-підходу в агроінженерію: як спільну роботу науковців, інженерів та спеціалістів із сільського господарства.
Методист відділу методики навчальних предметів природничо-математичного циклу, технологій та фізичної культури ТОКІППО, доктор філософії, Василь Гайда, ознайомив учасників з робототехнікою як засобом формування STEM-орієнтованої освіти.
Практикум «Цифрові інструменти та ресурси для організації спільної роботи учасників освітнього процесу з метою впровадження STEM-освіти», організувала Оксана Городецька, доцент кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО, кандидат педагогічних наук.
Доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів, методист лабораторії STEM-освіти ТОКІППО, кандидат педагогічних наук, Олеся Олексюк ознайомила з реалізацією STEM-підходів у НУШ та провела учасникам практикум з графіки і 2D-моделювання.
До дискусії про застосування рольових ігор для розвитку вмінь і навичок учнів в галузі аграрного сектору педагогічних працівників запросила Наталя Березюк, методист лабораторії STEM-освіти ТОКІППО, під час якої учасникам було запропоновано ознайомитися з іграми, вікторинами, квестами, кросвордами на агротематику.
Висловлюємо щиро вдячність за активну взаємодію та плідну працю всім учасникам науково-методичного заходу.