logo

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Здоров’язбережувальний простір як інтегральна  передумова якості освіти

Здоров’язбережувальний простір як інтегральна передумова якості освіти

06 квітня 2023 року відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти у режимі відеоконференції на платформі сервісу Google Meet лабораторією SТЕМ-освіти у співпраці з навчально-методичним центром психологічної служби і соціальної роботи Тернопільського ОКІППО проведено нетворкінг для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти на тему «Здоров’язбережувальний простір як інтегральна передумова якості освіти».

Мета заходу полягала в ознайомленні педагогічних працівників з теоретичними і практичними аспектами реалізації інноваційних освітніх здоров’язбережувальних технологій; удосконаленні вмінь учасників нетворкінгу застосовувати основні форми, методи і прийоми освітньо-виховної роботи для формування гармонійно-розвиненої особистості, діагностики та корекції психофізіологічного і фізичного стану здобувачів освіти з метою активізації їх розумової працездатності, розвитку особистісного потенціалу, підвищення індивідуальної рухової активності та позитивної мотивації, а також навичок здорового способу життя шляхом реалізації сучасних здоров’язбережувальних технологій для формування здоров’язбережувальної компетентності; розвитку вмінь інноваційної, організаційної та методичної діяльності в напрямку реалізації наскрізної змістової лінії «Здоров’я і безпека».

Привітав учасників заходу  Ігор Михайлович Вітенко, кандидат географічних наук, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОКІППО, і розкрив питання науково-дослідної роботи, як фундаментальної основи для створення екологічно безпечного здоров’язбережувального освітнього середовища.

Віктор Євгенович Кавецький, кандидат педагогічних наук, доцент, в. о. завідувача кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти Тернопільського ОКІППО, розповів про важливість самопідтримки педагога в умовах нових суспільних викликів.

Методист, в. о. завідувача лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО, Людмила Андріївна Кучер, модератор заходу, зосередила увагу освітян на особливостях впровадження інноваційних здоров’язбережувальних технологій в освітній процес закладів загальної середньої освіти.

Олег Ярославович Колодійчук, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів Тернопільського ОКІППО, ознайомив часників заходу з окремими аспектами санітарного регламенту закладів загальної середньої освіти.

Методист лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО, Зоряна Петрівна Миколів, охарактеризувала основні застосунки для здорового та безпечного освітнього середовища під час висвітлення питання «Діджиталізація освітнього простору як засіб формування здорового безпечного освітнього середовища».

Для освітян області працівниками навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи Тернопільського ОКІППО: Зоряною Михайлівною Коротюк, Світланою Романівною Демидась, Надією Михайлівною Мереною, Світланою Олегівною Ярмолицькою проведено кейс-метод «Здоров’язбережувальне середовище як засіб формування особистості», під час якого учасники заходу мали змогу оцінити та проаналізувати свій рівень соціальної адаптації до змінних умов суспільства.

Впродовж нетворкінгу педагогічні працівники обмінювалися позитивним досвідом та інноваційними ідеями щодо формування здоров’язбережувального простору як інтегральної передумови якості освіти.

Висловлюємо щиру вдячність за активну взаємодію та плідну співпрацю всім учасникам заходу.

Інформацію про проведений нетворкінг буде оприлюднено на сайті лабораторії STEM-освіти ТОКІППО.

Останні новини