logo

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Методична студія  з предмета

Методична студія з предмета "Захист України"на тему тему: "Організаційно-методичні засади викладання предмету "Захист України" у 2021-2022 навчальному році в контексті вимог сьогодення"

Формування патріотизму в українському суспільстві залишається першочерговим як для держави, так і для системи освіти в цілому. Метою заходів у сфері національно-патріотичного виховання дітей та молоді в закладах освіти є сприяння набуттю дітьми та молоддю досвіду патріотичних дій, виховання їх у дусі патріотичного обов'язку. Військово-патріотичне виховання як складова патріотичного є здійсненням заходів, спрямованих на формування у громадян готовності до захисту України, громадського сприяння безпеці та обороні України та підвищення престижу військової й спеціальної державної служби.

18 серпня 2021 року була проведена методична студія  з предмета "Захист України" у рамках серпневих педагогічних студій "Освіта Тернопільщини: виклики сьогодення та завдання з реалізації якісного освітнього процесу у 2021-2022 навчальному році" на тему: "Організаційно-методичні засади викладання предмету "Захист України" у 2021-2022 навчальному році в контексті вимог сьогодення" для  консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників та відповідальних за викладання предмета "Захист України" в об'єднаних територіальних громадах.

У викликах сьогодення особливо актуальною є організація освітнього процесу в умовах карантинних обмежень через коронавірус і цій проблемі був присвячений цікавий і змістовний виступ викладача ТОКІППО, кандидата педагогічних наук Олега Колодійчука "Особливості використання змішаного навчання в процесі викладання предмета "Захист України"".

Забезпечення питань безпеки в закладах освіти та вимоги нормативних документів розкрив учасникам студій  методист центру виховної роботи, захисту прав дитини і громадянської освіти Василь Трофимчук у виступі "Безпекові питання при проведенні занять", адже здоров'я і життя є найдорожчою цінністю людини.

Оксана Сесик, методист центру виховної роботи, захисту прав дитини і громадянської освіти,  зазначала, що безпечне освітнє середовище, його створення є одним з ключових завдань Нової української школи, яке активно вивчається найвищими державними освітніми інституціями. Вона ґрунтовно проаналізувала нормативні документи, де відображено основні аспекти щодо створення безпечного і здорового освітнього середовища, які освітянам необхідно враховувати в роботі.

Методист центру виховної роботи, захисту прав дитини і громадянської освіти Борис Волянюк вітав учасників студії предмета "Захист України", підвів короткі підсумки вивчення предмета у 2020-2021 навчальному році та акцентував увагу на особливостях організаційно-методичних завдань реалізації освітнього процесу, які потрібно здійснити у 2021-2021 навчальному році. Предмет "Захист України" є епіцентром військово-патріотичного виховання, що в часі війни на східних теренах держави  становить його стрижень. Адже сьогодні, у 21 столітті, кожен українець має бути патріотом, воїном, який боронитиме свою державу, свою Україну, свою сім'ю та родину, себе самого. Боронити своє, щоб потім не помирати за чуже!

"Проведення гуртків військово-патріотичного профілю в контексті вивчення предмета "Захист України"" – актуальний виступ вчителя предмета "Захист України" та керівника гуртка "Джура" Почапинської ЗОШ І-ІІІ ст. Підгороднянської ОТГ Тернопільського району Василя Фандалюка, який поділився досвідом організації та роботи гуртків військово-патріотичного виховання, показав взаємозв'язок з предметом та пояснив окремі моменти успішного виступу цьогоріч команди у фінальному етапі Всеукраїнської військово-патріотичної дитячо-юнацької гри "Сокіл" ("Джура") у Кропивницькому.

Щиро дякуємо всім промовцям та учасникам заходу за працю і співпрацю.

Останні новини