logo

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Серпнева педагогічна студія з природознавства, біології, біології і екології, природничих наук

Серпнева педагогічна студія з природознавства, біології, біології і екології, природничих наук

Відповідно до плану роботи Тернопільського ОКІППО 20 серпня 2021 року у режимі відеоконференції на платформі Google Meet, у рамках серпневих педагогічних студій «Освіта Тернопільщини: виклики сьогодення та завдання з організації якісного освітнього процесу у 2021/2022 навчальному році»,   відбулася онлайн-зустріч «Основні напрями конструктивної взаємодії суб’єктів освітнього процесу для забезпечення якісної природничої освіти  в закладах загальної середньої освіти області у 2021/2022 навчальному році»   консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників, які здійснюють науково-методичний супровід діяльності вчителів  природознавства, біології, біології і екології, природничих наук, працівників органів управління освітою  територіальних громад, голів методичних об’єднань учителів природознавства та біології.

У роботі онлайн-студії взяла участь Надія Бабовал, кандидат економічних наук,   доцент кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО, розкрила питання:  основні напрями конструктивної взаємодії суб’єктів освітнього процесу для забезпечення якісної природничої освіти. В умовах модернізації української освіти одним із напрямків оптимізації навчального процесу є його спрямування на демократизацію взаємовідносин учителя та учня, що відображається в нових підходах до навчання: створенні сприятливої атмосфери співробітництва, переходу до діалогізованого спілкування з учнями в ході навчального процесу, інтенсифікації впровадження в навчальний процес активних методів навчання, які дають можливості для розкриття творчої особистості, активізації навчально-пізнавальної діяльності учня. «Педагогіка партнерства» є одинм із факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу.

Методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ТОКІППО  Ольга Турчин ознайомила учасників із  науково-методичним супроводом забезпечення якості викладання  природознавства, біології, біології і екології, природничих наук  у 2021/2022 навчальному році через призму ціннісних орієнтирів  Нової української школи.   

Досвідом роботи з організації викладання природознавства, біології, біології і екології, природничих наук  в закладах загальної середньої освіти  поділилися учителі з питань: «Формування життєвої компетентності засобами проєктно-пошукової діяльності на уроках природознавства»,  Тетяна Садовська вчитель Чортківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Чортківської міської територіальної громади; «Формування ключових  компетентностей на уроках біології шляхом відбору та впровадження у навчальний процес сучасних освітніх технологій, методів та прийомів», Валентина Яра, директор  Целіївської  загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Васильковецької ОТГ; «Інтегроване навчання в системі формування ключових компетентностей при викладанні біології», Віра Мультан, вчитель Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 16 імені Володимира Левицького; «Інноваційний підхід до формування екологічної компетентності в процесі викладання дисциплін природничої галузі», Людмила Кучер, методист, в.о. завідувача лабораторії ТОКІППО.

Останні новини