logo

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Серпнева педагогічна студія із зарубіжної літератури « Ді-аналіз: актуальні проблеми якості викладання шкільного курсу зарубіжної літератури на Тернопільщині  у2021/2022 навчальному році.»

Серпнева педагогічна студія із зарубіжної літератури « Ді-аналіз: актуальні проблеми якості викладання шкільного курсу зарубіжної літератури на Тернопільщині у2021/2022 навчальному році.»

18 серпня 2021 року в ТОКІППО на платформі Google Meet відбулося засідання серпневої педагогічної студії із зарубіжної літератури « Ді-аналіз: актуальні проблеми якості викладання шкільного курсу зарубіжної літератури на Тернопільщині  у2021/2022 навчальному році.» Робота студії була зосереджена на науковому  забезпеченні професійного розвитку учителя-словесника; створенні умов для самоствердження, самореалізації та саморозвитку особистості педагога; визначенні шляхів модернізації процесу вивчення зарубіжної літератури в школі: доведенні, що літературна освіта – важливий фактор формування ключових . життєвих компетентностей учнів; підвищенні фахової кваліфікації та культури вчителя зарубіжної літератури;формуванні основ науково - методичної організації праці педагога; вивченні, узагальненні та поширенні досвіду діяльності педагога-практика.       

На засіданні студії з проблеми «Особливості формування медіа простору здобувачів освіти: (трансмедіальні модифікації літературного тексту) виступила Городецька Оксана Володимирівна, доцент кафедри менеджменту і методології освіти Тернопільського ОКІППО, кандидат педагогічних наук.

Презентація «Вивчення зарубіжної літератури в цифрову епоху: про реалії сьогодення і перспективи в майбутньому» Дячок Світлани Олександрівни, кандидата філологічних наук , старшого наукового співробітника відділу навчання української мови та літератури Інституту педагогіки НАПН України змусила учасників педагогічної студії подумки окреслити майбутнє шкільного предмета «Зарубіжна література».

Секретами педагогічної творчості «Формування інформаційно-комунікативних компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури» поділилась   Копичинська Зоряна Миронівна, учитель зарубіжної літератури Заліщицької державної гімназії Тернопільської області.

Надзвичайно ефективною і дієвою системою співпраці консультанта –методиста та учителя-практика поділилась із присутніми Тутко Наталія Іванівна, консультант Монастириського центру професійного розвитку педагогічних працівників

На актуальних  проблемах викладання зарубіжної літератури в епоху освітньої глобалізації наголосила         Боруцька Лідія Степанівна, методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ТОКІППО.

Учасники студії  познайомились із методичним прийомом Ді-аналізу (діалогу-огляд у«Навчаємо і навчаємося», щодо підготовка вчителя до уроку: що, як, коли? Уроки зарубіжної літератури: різновиди, особливості, цікавинки. Майстер-клас. Загальні поради щодо проведення уроку зарубіжної літератури.

Останні новини