logo

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Серпнева педагогічна студія секції географії та економіки «ПРАКТИКИ НООСФЕРНОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НУШ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ»

Серпнева педагогічна студія секції географії та економіки «ПРАКТИКИ НООСФЕРНОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НУШ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ»

18 серпня у режимі онлайн відбулася обласна Серпнева педагогічна студія секції географії та економіки з теми «Практики ноосферної освіти у контексті впровадження НУШ в основній школі».

Розпочав секційне засідання  заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОКІППО, кандидат географічних наук Ігор Михайлович Вітенко, який зупинився на ціннісних орієнтирах Нової української школи в умовах переходу на наступний рівень.

 Методист відділу навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Лілія Ярославівна Криховець-Хом’як у своєму виступі розглянула сутність парадигми Ноосферної освіти в контексті змін Нової української школи, та окреслила завдання з організації навчання географії та економіки в 2021/2022 навчальному році.

 Методист ОРЦ Тернопільського ОКІППО Оксана Орестівна Бількевич презентувала у своєму виступі тему «Сучасна освіта без бар’єрів: спектр можливостей та переваг», акцентувавши увагу на багатогранності розуміння і сприйняття категорії «толерантність».

Учитель географії Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18 Оксана Мирославівна Вітрук провела короткий арткоучинг з учасниками заходу, таким чином продемонструвавши, як практики коучингу та арткоучингу можна використовувати в навчальній діяльності вчителя географії та економіки.

У подальшому в формі відкритого мікрофону відбулося обговорення прикладних аспектів ноосферної освіти в контексті впровадження НУШ в основній школі, де учасники заходу підвели підсумки та визначили ключові тенденції на 2021/2022 навчальний рік.

 

Останні новини